Mendapatkan Keturunan dan Terbebas dari Bahaya, Amalkan Asmaul Husna Ini

 
Mendapatkan Keturunan dan Terbebas dari Bahaya, Amalkan Asmaul Husna Ini

LADUNI. ID, HIKMAH-Setiap zikir dan wirid mempunyai nilai dan spesifikasi tersendiri. Umpama Al-Khaliq  dimana zikir ini bermakna Allah merupakan sosok Yang Maha Menciptakan seluruh makhluk-Nya daripada tiada kepada ada tanpa sebarang perantaraan. Dialah Khaliq, selain-Nya adalah makhluk

Mendapatkan Barang Hilang

Seseorang yang ingin mendapatkan barang hilang, hendaknya

Baca Ya Khaliq 5000 kali jika kehilangan harta atau orang yang disayangi, Insya'Allah barang yang hilang itu akan dijumpai atau orang yang disayangi itu akan kembali.

Menahan Perasaan Marah

Seseorang Jika kita mempunyai rakan-rakan yang khianat kepada kita, dan membuat kita marah, bacalah Ya Khaliq untuk menamatkan persengketaan dan perasaan marah tersebut.Baca sebanyak mana yang kita suka antara shalat sunat Subuh dengan solat fardhu Subuh, insya'allah kebenaran akan tiba dan kita akan memperoleh kemenangan. 

Mendapatkan Makanan dan Keturunan.

Bagi mereka yang tidak mempunyai makanan atau anak, bacalah Ya Khaliq sebanyak 125 kali selama yang perlu. Insya'allah kita akan mendapat apa yang dihajatkan. Bacalah di waktu antara shalat sunat Subuh dan shalat fardhu Subuh.

Terbebas dari Bahaya

Untuk mendapat terlindungan dari sebarang bahaya, baca Ya Khaliq100 kali apabila kita terasa terancam. Insya'allah, kita akan selamat. Ini juga akan membantu membersihkan hati kita.

Mendapatkan Kemenangqan

Bacalah Ya Khaliq 100 kali sebelum kita masuk gelanggang, pertandingan, dan sebagainya untuk mendapat kejayaan dan kemenangan. Insya'allah kita akan merasai nikmat sebenar seorang juara.

****Helmi Abu Bakar El-Langkawi, Penggiat Literasi asal MUDI Samalanga.